zaterdag 23 juli 2011

Fayestje

Laatste dag in Calgary, Canada. De eerste bus naar het vliegveld met SMARTEEs (SMART Exemplary Educators) is al om 4:15 vertrokken. Gelukkig hoef ik niet zo vroeg op en hoef ik de bus van 12:30u pas te nemen. Mijn vlucht gaat pas om 14:30u, dus genoeg tijd om de tas in te pakken, rondje te hollen en afscheid te nemen van de rest. Veel SMARTEEs zijn al weg, maar ik krijg nog wel de kans om Sergio, Cyril, Hélen en Joey gedag te zeggen.



De dag van vandaag geeft een heel raar gevoel. Het idee dat ik al deze nieuw ontmoette vrienden en de sfeer van dit evenement moet missen geven me een gevoel van heimwee en tegelijkertijd mis ik het thuisfront ook wel, vooral m'n pop die vandaag jarig is.
In de bus zit ik met de laatste SMARTEEs die ook een late vlucht hebben, allemaal Amerikanen. In de bus heeft iedereen z'n cowboyhoed weer op, want in de koffer past 'ie niet. Nog een laatste praatje in de bus met Stacie from Texas en dan scheiden de wegen op de luchthaven van Calgary echt en zoekt iedereen z'n incheckbalie op.



Er is echt gratis WiFi op deze luchthaven, dus ga ik nog wat Twitteren, Facebooken en e-mailen totdat we aan boord van het vliegtuig mogen. Ik voel ook erg de behoefte om Khoi en Deena (beide van SMART Technologies) een e-mail met een bedankje te sturen, omdat zij mij deze unieke kans hebben geboden om dit mee te mogen maken:
"With this e-mail I want to take the opportunity to thank you once again for the invitation and having me over at the SEE Summit last week. It was a privilege that I could be there with you and all the others SEEs. It was amazing and I have learnt a lot. A lot new colleagues from abroad, ideas and lots of inspiration is what I take home. Can't wait to get back at school and share ideas with students and colleagues. I am already looking forward to working with the other European SEEs and Khoi to prepare the European SEE Summit next year. Thanks and looking forward to see you again."

Het is heel mooi geweest. Tijd om naar huis te gaan ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten